x تبلیغات
فرکانس شبکه های استانی و سراسری ایران

بهترین رمان های عاشقانه ایرانی

10 تا از بهترین رمان های عاشقانه ایرانی بدون سانسور
 

کتاب های بزرگ این قدرت جادویی را دارند که شما را به دنیای دیگری می برند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در مکانی راحت بنشینید، کتاب کاغذی، تلفن یا تبلت خود را بردارید و خود را در دنیای جدیدی که بر اساس کلمات و تخیل ساخته شده است رها کنید. کتاب ها به شما اجازه می دهند فرهنگ، شادی، غم یا حتی بدبختی یک شخصیت را تصور کنید. ایران ادبیات بسیار غنی دارد، از اشعار حافظ، فردوسی، مولانا و خیام گرفته تا رمان های ادبیات مدرن صادق هدایت و محمود دولت آبادی. ما با افتخار فهرستی از 10 کتاب برتر ایرانی را تهیه کرده ایم که اگر به ادبیات ایران و همچنین تاریخ و فرهنگ آن علاقه دارید، باید بخوانید. اما فرهنگ واقعی ایرانی در این صفحات کتاب نهفته است.

 

فهرست مطالب نشان می دهد

10 کتاب برتر ایرانی که خواندن آنها را از دست ندهید

بوف کور، شاهکاری در کتاب های ایرانی

رمان بوف کور یکی از مهم ترین آثار ادبی ادبیات نوین ایران به شمار می رود. داستان درباره مرد جوانی است که راوی کتاب است که نقاش قلمدان است. او همیشه یک نقاشی می کشد که یک زن سیاه پوش است که یک زنبق را به پیرمردی که زیر درخت نشسته است می دهد. یک روز او در واقع این عکس را از سوراخی روی دیوار می بیند و این زمانی است که داستان شروع می شود. سپس او به رویاهای خود می افتد که جدید نیستند، اما جالب هستند. او شروع به گفتن داستان گذشته اش برای سایه خودش می کند که شبیه جغد است.

 

بوف کور - 10 کتاب برتر ایرانی

 

صادق هدایت نویسنده کتاب است که در واقع فردی است که مدرنیسم را وارد ادبیات فارسی کرده است. او را یکی از بزرگترین نویسندگان ایرانی قرن بیستم می دانند. در این کتاب، زمانی که هدایت رفته رفته در هذیان فرو می رود، خواننده در طوفان شن بینش تاریک نویسنده از وضعیت انسانی گرفتار می شود. کتاب مذکور به بسیاری از زبان ها از جمله انگلیسی، آلمانی و فرانسوی ترجمه شده است. گفتنی است این شاهکار با نوشته های ادگار آلن پو نویسنده سرشناس آمریکایی مقایسه شده است. بوف کور مملو از استعاره است که موقعیت ایران را در سال 1937 در زمان حکومت رضاشاه پهلوی منعکس می کند.

 

سرهنگ

سرهنگ رمانی درباره ملت، تاریخ و خانواده است. داستان از شبی بارانی شروع می شود که دو پلیس از سرهنگ می خواهند جسد شکنجه شده دخترش را که قربانی انقلاب اسلامی است جمع آوری کند. این کتاب توسط یکی از بزرگترین نویسندگان ایرانی به نام محمود دولت آبادی نوشته شده است که به خاطر تخیل و داستان سرایی فوق العاده اش شهرت دارد. او شما را به اعماق کتاب‌هایش می‌برد، باعث می‌شود هر جمله‌تان را زندگی کنید، بخندید و گریه کنید.

 

به دلیل داستان حساس این رمان، هرگز در ایران منتشر نشد، اما یکی از بهترین آثار محمود دولت آبادی به شمار می‌رود. این رمان ابتدا در آلمان و سپس در بریتانیا و ایالات متحده منتشر شد. او این رمان را در دهه 1980 نوشت. این کتاب جوایز بسیاری را برای دولت آبادی به ارمغان آورد، از جمله جایزه ادبیات یان میچالسکی (2013) و در فهرست نهایی جایزه ادبی بین المللی Haus der Kulturen Berlin (2009).

 

سولوچ گم شده - فقدان را در اعماق احساس کنید

شاهکاری دیگر از محمود دولت آبادی. این بار به سمت شرق ایران، روستایی در استان خراسان می روید. با خواندن این کتاب می توانید فرهنگ آن منطقه را به جذاب ترین شکل احساس کنید. سولوچ گمشده داستان انسانیت و بی رحمی و نامهربانی است. سولوچ نام پدر خانواده ای در این روستا است. یک روز او بدون توضیح ناپدید می شود و دقیقا همان زمانی است که بدبختی به این خانه پرواز می کند. داستان غم انگیز است، اما شما آن را تا انتها کنار نمی گذارید، زیرا نویسنده کار فوق العاده ای انجام داده است و تمام جزئیات را توضیح داده است، مثل اینکه شما عضوی از آن خانواده فقیر هستید. بنابراین، نمی خواهید بدانید در پایان چه اتفاقی می افتد؟

 

سلوچ گمشده - 10 کتاب برتر ایرانی که خواندن آنها را نباید از دست بدهید

 

داستان کتاب فراتر از این خانواده است. در واقع این انعکاس سبک زندگی قدیمی در روستایی است که کسی از وجود آن خبر ندارد. داستان دردناک است، بله. این احساس دردناک است، بله، البته! اما باید آن را بخوانید تا بفهمید محمود دولت آبادی چقدر هنرمندانه از کلمات و جملات استفاده کرده است تا شما را به تصور هر کلمه از این کتاب وادار کند. نویسنده زمانی که در زندان بود این ایده را در ذهن داشت. علاوه بر این، سولوچ گمشده اولین اثر او بود که به انگلیسی ترجمه شد.

رمان ایرانی

کلیدر – طولانی ترین رمان ایرانی

این رمان بلند مشتمل بر ده کتاب است و در مدت 15 سال نوشته شده است که یکی از بهترین کتاب های ایرانی تمام دوران به شمار می رود. دوباره استاد، محمود دولت آبادی ما را به روستایی در خراسان می برد. آنچه در طولانی ترین رمان فارسی تا به حال فهمیده اید، توصیف دولت آبادی است. بدون شک او در توصیف همه وقایع استاد است. شاید خواندن هر ده کتاب کلیدر یک سال تمام طول بکشد، اما بعد از آن خواهید دید که من در مورد چه چیزی صحبت می کنم. دنیای کلیدر از خودش می آید نه دنیای ما. داستان کلیدر درباره یک خانواده کرد عشایر ساکن روستای کلیدر خراسان است. آنجاست که همه چیز اتفاق می افتد. جایی که این خانواده با رفتار خصمانه همسایه روبرو می شوند

ng روستاها

 

محمود دولت آبادی - 10 کتاب برتر ایرانی که خواندن آنها را از دست ندهید

Symphony of the Dead – داستانی از مردم مرده در داخل

«سمفونی مردگان» که یکی از بهترین کتاب‌های ایرانی محسوب می‌شود، داستان زندگی خانواده اورخانی در اردبیل را برای ما بازگو می‌کند. ما با جزییات زندگی آنها در پس از جنگ جهانی دوم روبرو هستیم. شخصیت های داستان عبارتند از: جابر که تاجر موفقی است، همسرش و چهار فرزندش: آیدین شاعر، خواهر دوقلویش، آیدا، اورهان و یوسف که فرزند ارشدش در شرایط سخت زندگی می کند. از حادثه ای در کودکی اش در یک حادثه، تاریخچه این خانواده در چهار موومان سمفونی مانند آشکار می شود. محور اصلی داستان درگیری بین برادران آیدین و اورهان است.

 

رمان عباس معروفی این فرم سمفونیک را با چهار حرکت متنوع بیان می‌کند که بخش‌هایی از داستان را از دیدگاه‌های مختلف، صداهای گوناگون، تغییر لحن، زمان و مکان تکرار می‌کند. این رمان زندگی در مناطق سردسیر شمال ایران در اواسط قرن بیستم را به خوبی توصیف می کند. همانطور که قبلاً گفته شد، داستان در اردبیل و در زمان جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد که به دلیل موقعیت استراتژیک شهر برای بخش هایی از رمان موج می زند. چیزی که این رمان را ارزش خواندن می کند این است که معروفی تا چه اندازه وضعیت مرده زنده این خانواده را توصیف می کند. به همین دلیل نام آن را سمفونی مردگان گذاشته اند. اعضای خانواده اورخانی همگی از نظر جسمی و روحی مرده اند. آنها دیگر نه عقل دارند، نه رویا می بینند، نه امیدی دارند و نه راهی برای فرار.

 

چشمان او

چشمان او داستانی رمان عاشقانه درباره نقاش است که به چشم یک زن می افتد. با این حال، داستان پیچیده تر از یک داستان عاشقانه است. شما با اظهارات سیاسی زیادی روبرو می شوید، اما عمیقاً باعث می شود که به خواندن داستان عشق مدفون در درون ادامه دهید. بزرگ علوی نویسنده این کتاب به دلیل فعالیت های سیاسی در دوران حکومت رضاشاه پهلوی شهرت دارد. رمان تصویری از قرن بیستم در ایران را به خوبی نشان می دهد. بسیاری از منتقدان این رمان را شاهکاری در ادبیات ایران و بهترین اثر بزرگ علوی می دانند.

 

چشمان او - 10 کتاب برتر ایرانی که خواندن آنها را نباید از دست بدهید

من چراغ ها را خاموش خواهم کرد - بگذار احساسات فراموش شده ظاهر شوند

این کتاب شگفت انگیز نوشته زویا پیرزاد نویسنده ایرانی-ارمنی متولد آبادان است. من چراغ ها را خاموش خواهم کرد (چراغ هایی که ناگفته گذاشتیم، به زبان انگلیسی منتشر شد)، اولین رمان او است، اما احتمالاً بیشترین ستایش اوست. این رمان به زبان های مختلف ترجمه شده است و بارها در ایران منتشر شده است که نشان می دهد این رمان چقدر شگفت انگیز است. این شاهکار به زبان های انگلیسی، آلمانی، یونانی، ایتالیایی، فرانسوی، لهستانی و ترکی ترجمه شده است. گفتنی است، زویا پیرزاد جدیدترین چهره عمومی ایرانی است که نشان شوالیه لژیون افتخار فرانسه را دریافت کرده است.

 

چراغ ها را خاموش خواهم کرد - 10 کتاب برتر ایرانی که خواندن آنها را از دست ندهید

 

داستان این کتاب درباره احساسات متضاد یک زن است که باعث ایجاد تعلیق در زندگی روزمره او می شود. کلاریس آیوازیان زنی ارمنی است که به همراه همسر و فرزندانش در آبادان زندگی می کند. او از درون به خاطر همسری خوب و مادری خوب که آکوردهای روزمره اش را انجام می دهد احساس خوشبختی می کند تا اینکه یک روز یک خانواده ارمنی در آن طرف خیابان نقل مکان می کنند. این زمانی است که او شروع به احساس احساسات جدید و فراموش شده در زندگی خود می کند. زویا پیرزاد با شخصیت پردازی فوق العاده داستانی با هارمونی جذاب خلق می کند.

 

استخوان خوک، دست جذامی - وارد هرج و مرج شوید

داستان این کتاب در مجتمعی در پایتخت تهران می گذرد. شما می توانید زندگی برخی از افرادی که در این آپارتمان زندگی می کنند را ببینید. شما زندگی هر شخصیت توصیف شده در کتاب را درگیر می کنید، برای آنها احساس ترحم می کنید، برای آنها گریه می کنید و می بینید که کتاب را در کوتاه ترین زمان به پایان می رسانید. مصطفی مستور، یکی از بزرگترین نویسندگان عصر حاضر، از تمام شخصیت های خود به عنوان طعمه عدم اطمینان مطلق استفاده می کند. همه آنها در هرج و مرج معروف به "زندگی" پرتاب می شوند. زندگی این افراد به طور ضعیفی در هم آمیخته است اما جامعه معاصر ایران را کاملاً توصیف می کند. این کتاب بارها در ایران منتشر شده و توسط جوایز مختلف ادبی تحسین شده است که توضیح می دهد چرا باید این رمان را بخوانید.

 

استخوان خوک، دست جذامی - 10 کتاب برتر ایرانی

پاییز آخرین فصل سال است

داستان این کتاب ایرانی تازه منتشر شده درباره سه زن حدوداً 30 ساله است که همگی به دلایلی با یکدیگر مرتبط هستند اما مسیرهای متفاوتی دارند. لیلا و شبانه و روجا از دانشگاه با هم دوست بوده اند. همه آنها در زندگی خود مسائل مختلفی داشته اند، اما هنوز، آنها یک پیوند قوی دارند. کتاب دو بخش دارد: تابستان و پاییز. هر فصل دارای سه فصل است که دیدگاه هر یک از این سه دوست را روایت می کند.

 

لیلا با گذشته خود سر و کار دارد، با شوهر محبوبش که مهاجرت کرده و او را تنها گذاشته است. شبانه به سختی با مشکلاتش با مادرش دست و پنجه نرم می کند و

برادر معلول ذهنی او و تصمیمات او برای زندگی شخصی و عاشقانه اش. و آخرین دختر، روجا، در تلاش است تا به فرانسه مهاجرت کند تا تحصیلات خود را در آنجا ادامه دهد. او درخواست دانشگاه خود را دارد، اما ویزای او رد می شود. همه این زنان باید راه خود را برای فرار از گذشته و جستجوی آینده ای بهتر بیابند.

 

این رمان در سال ۱۳۹۴ توسط نسیم مرعشی نویسنده جوان با استعداد منتشر شده است. به محض بیرون آمدن، در تمام قفسه های کتابفروشی های فارسی شروع به درخشش کرد. این رمان به عنوان بهترین رمان سال انتخاب شد و تنها در دو سال به چاپ بیستم رسید.

 

پاییز آخرین فصل سال است - 10 کتاب برتر ایرانی که خواندن آنها را از دست ندهید

پرنده من

پرنده من رمانی کوتاه درباره داستان زندگی، عشق و فداکاری برای ازدواج است. درباره زنی 35 ساله است که در تهران امروزی زندگی می کند. او با مردی ازدواج کرده که آرزوی مهاجرت به کانادا را دارد و مادر دو فرزند است. چیزی که این کتاب را در فهرست 10 کتاب برتر قرار می دهد این است که فریبا وفی نویسنده چقدر هنرمندانه شما را به این شخصیت به عنوان نماد بسیاری از زنان ایرانی که بین سنت و مدرنیته گیر افتاده اند، می بیند.

 

پرنده من - 10 کتاب برتر ایرانی که خواندن آنها را نباید از دست بدهید

 

بدون شک بیش از 10 کتاب ایرانی وجود دارد که باید حتما بخوانید، اما ما تمام تلاش خود را کردیم تا لیستی از بهترین کتاب ها را تهیه کنیم. می توانید کتاب های بیشتری از نویسندگان فوق را جستجو کنید، زیرا آنها می دانند چگونه کتاب هایی بنویسند که شما نمی توانید از خواندن آنها دست بکشید. با این همه کتاب خواهید دید که ادبیات ایران چقدر عمیق و غنی است مانند فرهنگ شگفت انگیز و تاریخ جذابش. امیدوارم از خواندن این کتاب های ایرانی لذت ببرید و تعدادی از آنها را در قفسه کتاب خود نگه دارید.

منبع : سایت novl.ir
 

 

 

 

 

لیست قیمت کراتینه و ویتامینه مو

 می‌توانستم موهایم را در یک کلمه توصیف کنم. من اساساً یک بافت بدون بافت دارم - قسمتهای مساوی آن وز، خشک، تعریف نشده است، و اگر واقعی باشم، آسیب دیده است (TY، سالها یک ظاهر طراحی گرما!) - و برای من 40 دقیقه سشوار کشی و سشوار لازم است. اتو کردن تا حدی قابل ارائه به نظر برسد. و از آنجایی که من مثل همیشه تنبل هستم، معمولاً دو بار در ماه این اتفاق می افتد. یعنی یک روز در میان، من موهایم را در یک نان آشفته جمع می کنم و از آینه حمام دفتر دوری می کنم.

 
این محتوا از {embed-name} وارد شده است. ممکن است بتوانید همان محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید، یا ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری را در وب سایت آنها بیابید.
 
بیشتر از Cosmopolitan
4 نکته درباره کلر دینز
 

قیمت کراتینه مو

 
هر زمان که از آرایشگران در مورد مشکلات موهایم شکایت می کنم، معمولاً این سوال برایم پیش می آید: "چرا لعنتی درمان کراتینه را امتحان نکردی؟" با توجه به اینکه درمان صاف‌کننده مو (که ادعا می‌کند موخوره و وز شدن موها را به حداقل می‌رساند، درخشندگی را افزایش می‌دهد و حالت‌دهی را تسریع می‌کند) برای سال‌ها مورد استفاده در دنیای زیبایی بوده است، فکر کردم امتحان کردن آن ضرری ندارد – به خصوص اگر نتیجه نهایی می تواند به این معنی باشد که من واقعاً ... موهایم را دوست دارم؟ بنابراین نه تنها بیرون رفتم و یکی (اسپویلر) گرفتم، بلکه همه چیزهایی را که تا به حال می‌خواستید در مورد درمان‌های کراتینه بدانید، دریافتم.
 
این محتوا از اینستاگرام وارد شده است. ممکن است بتوانید همان محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید، یا ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری را در وب سایت آنها بیابید.
در اینستاگرام مشاهده کنید
درمان کراتینه چیست؟
اول از همه: اگر در مورد اینکه درمان‌های کراتینه چیست، به کلوپ freakin خوش آمدید (نگاه کنید به من). درمان‌های کراتینه به یک اصطلاح چتر برای هر فرآیند صاف کردن مو تبدیل شده است که فرها و امواج مو را نرم می‌کند، موخوره را به حداقل می‌رساند و حالت دادن حرارت را برای ماه‌ها سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند. اساساً، تا زمانی که کراتین یکی از مواد فعال در درمان مو باشد، سالن‌ها می‌توانند همه آن‌ها را در یک دسته «درمان کراتینه» قرار دهند (از جمله برزیل بلواوت، کراتین کمپلکس، سزان و موارد دیگر). موضوع؟ این فرمول ها به روش های یکسانی روی موها تأثیر نمی گذارند.
 
تبلیغات - به خواندن زیر ادامه دهید
 
 
اگر به دنبال ظاهری صاف و فوق‌العاده هستید، درمان‌های سخت‌تر، مانند روش محبوب برزیلی Blowout، معمولاً روش ترجیحی است. به طور معمول، این درمان ها حاوی فرمالدئید هستند (یا به طور دقیق تر، آنها حاوی مواد شیمیایی مانند فرمالین یا متیلن گلیکول هستند که فرمالدئید را آزاد می کنند - که یک گاز و واقعیت سرگرم کننده است - زمانی که آنها در معرض گرما قرار می گیرند). فرمالدئید در دنیای مو تاثیر بدی داشته است و دلیل خوبی هم دارد: با قرار گرفتن در معرض مکرر می‌تواند برای سلامتی شما (و آرایشگرتان) خطراتی ایجاد کند، بنابراین حتی اگر درمان‌های مبتنی بر فرمالدئید موهای شما را طولانی‌تر صاف نگه می‌دارند، توصیه نمی‌شود. برای استفاده منظم (قطعاً بیش از چهار بار در سال).
 

داستان های مرتبط

قیمت ویتامینه مو

 
چرا لعنتی دارم روی پوست سرم ترک می کنم؟!
 
بهترین شامپوهای نرم کننده برای هر نوع مو
 
صبر کنید، چرا TF موهای من در 20 سالگی نازک می شود؟
خوشبختانه، در سال‌های اخیر جایگزین‌های ملایم و بدون فرمالدئید افزایش یافته است، محبوب‌ترین آنها درمان‌های سزان و گلدول کراسیلک است که حاوی موادی مانند اسید گلیکولیک (لایه‌بردار که در محصولات مراقبت از پوست بسیار محبوب است) و سریسین (یکی از اجزای ابریشم). ). به گفته کتی کامبز، مدیر جهانی آموزش در سزان، نباید انتظار نتایج یکسانی از درمان‌های کراتینه بدون فرمالدئید داشته باشید، زیرا این درمان‌ها بیشتر بر نرم‌کردن و بلند کردن بافت مو تمرکز دارند تا صاف کردن کامل آن.
 
Combs می گوید: درمان های بدون فرمالدئید بدون از بین بردن بافت شما، موخوره را صاف می کنند. این بدان معناست که موهای شما هنگام خشک کردن با هوا، فر طبیعی خود را حفظ خواهند کرد، اما با سشوار کردن سریع هنوز هم می‌توانند صاف و براق به نظر برسند. کلمه کلیدی: سریع، از آنجایی که هر کسی که دارای موهای پرپشت یا وز یا ضخیم است به خوبی می‌داند، حالت دادن به حرارت می‌تواند زمان زیادی را ببرد.
 
این محتوا از {embed-name} وارد شده است. ممکن است بتوانید همان محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید، یا ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری را در وب سایت آنها بیابید.
 
تبلیغات - به خواندن زیر ادامه دهید
 
 
TL;DR: درمان‌های کراتینه با فرمالدئید معمولا موهای شما را صاف می‌کنند و درمان‌های بدون آن موهای شما را صاف می‌کنند. هنوز مطمئن نیستید که کدام درمان برای موهای شما بهترین است؟ زمانی که قرارم را در سالن Nunzio Saviano در شهر نیویورک رزرو کردم، من هم نبودم، به همین دلیل است که آرایشگرم آلیکس پیج پیشنهاد داد که با یک مشاوره شروع کنیم. پس از بررسی نتایج نهایی ایده‌آلم - به این نتیجه رسیدم که چیزی می‌خواهم بدون اینکه بافت یا بدن طبیعی‌ام را از دست بدهم، بسیار کم تعمیر و نگهداری باشد - ما به درمان سزان (دوباره، یک جایگزین ملایم و بدون فرمالدئید) رسیدیم.
 
درمان های کراتینه چقدر طول می کشد؟
نشستن، استخدام، مبلمان، یقه سفید، طراحی داخلی، گفتگو،
من، در حالی که درمان کراتینه شروع می شود، به طور معمول با یک کتاب و قهوه سرد می شوم.
RUBY BUDDEMEYER
تبلیغات - به خواندن زیر ادامه دهید
 
 
بدانید که استفاده از کراتینه شما کاملاً به آرایشگر و درمان شما بستگی دارد، اما به طور معمول، شما نیاز به ماشین دارید.

هزینه پیکر تراشی ( لیپوماتیک )

 جراحی لیپوماتیک در ایران

هزینه جراحی لیپوماتیک در ایران در هر منطقه چقدر است؟

هزینه پیکرتراشی کل بدن


 

قیمت لیپوماتیک فول بدن در ایران چقدر است؟هزینه لیپوماتیک فول بادی در ایران حدود 3000 دلار است که به طور متوسط ​​قیمت لیپوماتیک در ایران 2200 دلار می باشد که حداقل هزینه لیپوماتیک در ایران 1000 دلار است که در شیراز انجام می شود و حداکثر هزینه لیپوماتیک 3500 دلار می باشد.

هزینه پیکرتراشی پا

لیپوماتیک در ایرانهزینه جراحی لیپوماتیک در ایران نسبت به سایر کشورها بسیار کمتر است. به عنوان مثال هزینه لیپوماتیک در آمریکا برای یک ناحیه از بدن حدود 5500 دلار و در ترکیه حدود 3500 دلار است اما متوسط ​​هزینه لیپوماتیک تمام بدن در ایران 3000 دلار است که شامل هزینه جراحی لیپوماتیک در ایران می شود. ایران، بیمارستان و بیهوشی، آزمایشات قبل از عمل، مشاوره، دارودرمانی در طول بستری، چکاپ، پیگیری و لباس فشرده.
هزینه لیپوماتیک بازو یا پشت (مرد / زن) 1000 دلارقیمت لیپوماتیک باسن 1300 دلارهزینه لیپوماتیک چانه، گونه، گردن و گردن: 1700 دلارلبه های هزینه لیپوماتیک:

هزینه پیکرتراشی شکم و پهلو


مرد / زن)
1300 دلارهزینه لیپوماتیک معده (بالای شکم) 1000-1700 دلارهزینه لیپوماتیک معده (پایین شکم) 1200-1800 دلاربررسی اجمالی
در این مقاله شرح جامعی از لیپوماتیک در ایران و بهترین جراحان پلاستیک ایرانی را در اختیار شما قرار می دهیم.
در ادامه این مقاله هزینه بهترین جراحان لیپوماتیک در ایران و هزینه لیپوماتیک در ایران تهران، هزینه لیپوماتیک در ایران شیراز و هزینه لیپوماتیک در ایران مشهد را توضیح خواهد داد.
درباره لیپوماتیک در ایران
 لیپوماتیک در ایران در تخصصی ترین مراکز و بیمارستان های زیبایی انجام می شود و با توجه به قیمت بسیار مقرون به صرفه آن سالانه افراد زیادی از سراسر جهان مانند آمریکا، اروپا، استرالیا و کشورهای عربی به ایران سفر می کنند.
لیپوماتیک انجام دهید
لیپوماتیک در ایرانبیشتر بخوانید: لیپوساکشن در ایران
بیشتر بخوانید: لیپوساکشن وازر در ایران
بیشتر بخوانید: لیپوساکشن در ایران قبل و بعد
اطلاعات کلی در مورد لیپوماتیک در ایرانجدول زیر اطلاعات کلی در مورد جراحی لیپوماتیک در ایران از جمله هزینه لیپوماتیک در ایران، زمان نقاهت و نام بردن از چند مورد را توضیح می دهد.
اطلاعات کلی
 
هزینه
1000_ 3500 دلار
بیهوشی
عمومی / محلی
اقامت در بیمارستان
1 روز
بازگشت به کار
1 هفته
مدت زمان عملیات
2-4 ساعت
حداقل اقامت در ایران
7 روز
لیپوماتیک خود را در ایران با بهترین جراح پلاستیک برنامه ریزی کنید.جراح ایرانیان یک شرکت گردشگری پزشکی در ایران است که با بهترین جراحان پلاستیک ایران، متخصصان و بیمارستان‌های ایران همکاری می‌کند و درمان‌های روز دنیا را با هزینه‌ای مقرون به صرفه ارائه می‌دهد.بیشتر بخوانید: Bbl در ایران
بیشتر بخوانید: لیپوماتیک یا لیپوساکشن کدام ایمن تر است؟
بیشتر بخوانید: داستان های موفقیت آمیز لیپوساکشن در ایران
لیپوماتیک در ایران
بیشتر بخوانید: پادکست لیپوساکشن با دکتر افشان شاه
بیشتر بخوانید: لیپوساکشن وازر
بیشتر بخوانید: عوارض لیپوماتیک
همه آنچه باید در مورد جراحی لیپوماتیک بدانیدلیپوماتیک چیست؟لیپوماتیک یک دستگاه مورد تایید FDA است که امکان انجام لیپوساکشن ایمن و موثر با حجم بالا را در تمام نواحی بدن با دقت فراهم می کند.
لیپوماتیک نوعی لیپواسکالپتینگ است که در آن چربی اضافی از ناحیه مورد نظر برداشته یا به ناحیه مورد نظر منتقل می شود که باعث لاغری و تغییر شکل بدن می شود. لیپوماتیک ممکن است مانند لیپوساکشن به نظر برسد، اما فناوری مورد استفاده در لیپوماتیک برای شکستن و مکش چربی با لیپوساکشن بسیار متفاوت است. به همین دلیل لیپوماتیک باعث آسیب کمتر بافتی، یکنواختی چربی زیر پوست، ظاهر ظریف تر پوست و اثر ماندگارتر می شود.
برای دستیابی به نتیجه طبیعی تر، لیپوماتیک بیشتر با سایر روش ها مانند لیفت بدن، بزرگ کردن سینه یا کوچک کردن سینه، تامی تاک یا جراحی های پلاستیکی مشابه ترکیب می شود.
لطفا توجه داشته باشید که روش لیپوماتیک درمانی برای چاقی نیست زیرا فقط بر اصلاح کانتور بدن و عدم کاهش وزن تمرکز دارد.
توصیه شده برایبیمارانی که BMI کمتر از 30 دارند
افرادی که می خواهند بدن خود را تغییر دهند و آن را لاغرتر کنند
قبل از جراحی لیپوماتیک در ایران. حداقل 2 هفته قبل از جراحی، سیگار یا الکل را ترک کنید
. تاریخچه پزشکی خود را فهرست کنید و جراح خود را در صورت داشتن حساسیت به هر دارویی مطلع کنید.
. مصرف نمک را قبل و بعد از جراحی کاهش دهید
. دو هفته قبل از جراحی مصرف هر گونه گیاه یا ویتامین را متوقف کنید
. دو هفته قبل از جراحی ایبوپروفن یا آسپرین مصرف نکنید
. یک همراه داشته باشید که در 24 ساعت اول با شما باشد
در حین جراحی لیپوماتیکروش کم و بیش مشابه لیپوساکشن است. لیپوماتیک از فناوری صدای مادون صوت، ارتعاش و نوتاسیون برای شکستن سلول های چربی استفاده می کند. لوله کانولا وارد بافت های چربی می شود و با حرکت چرخشی و ارتعاش آنها را از بین می برد. این حرکات نه به عروق و نه به سلول های چربی آسیب نمی رساند. استفاده از چنین فناوری امکان مکیدن سلول های چربی را به طور کامل و بدون هیچ آسیبی ممکن می سازد. سلول‌های چربی که توسط لیپوماتیک ساکشن می‌شوند، مجدداً به‌عنوان پرکننده قابل استفاده هستند و می‌توانند در برخی از قسمت‌های دیگر بدن مانند سینه، لگن، صورت و غیره تزریق شوند.از آنجایی که این روش با لیپوساکشن متفاوت است، از دست دادن خون و جای زخم در این روش حداقل است. همچنین،

 

 

 

 

 

صفحه قبل 1 صفحه بعد